Feb 25, 2011

Jumpa Kawan Lama & Perlepakan (Lokasi - Dataran Sunway Kota Damansara)

Malam tadi merupakan malam yang best sebab akhirnya saya dapat jumpa kawan lama saya Chris.Chris ni merupakan kawan saya masa saya bekerja kat Cats Whiskers Kota Damansara tahun lepas.Actually dia ni tinggal di Jerman dan setahun sekali je dia balik ke Malaysia untuk Raya Cina.So sekarang dia cuti dan banyak kali jugak tanya saya bila nak jumpa.Memang nak jumpa..cumanya saya tak de transport nak keluar..hehe.Bila Chris balik Malaysia,bila free time dia akan tolong anak saudara dia,Janice jaga butik yang terletak kat sebelah butik saya.Sebab tuh laa kitorang jadi rapat...Bila tak de customer je mula laa bergossip kat luar kedai..Sampai kan staff butik lain pon melepak sama dengan kitorang..happening betul


 Chris dan saya
Tak sah laa kan kalau tak singgah tempat kerja lama saya...bestfriend saya still keje kat sini..Niza.Saya tak bagitau pon saya nak datang..konon nak buat surprise la tuh..hehe.Dia baru kawin last month...hehe...Selamat Pengantin Baru yer..Mintak maaf tak dapat datang sebab saya ada kenduri lain pulak time tuh.Eza dan Zalli pon join lepak jugak malam tadi..so grand sikit kan..the more the merrier

Niza dan saya

Niza dan Eza

Mari kita sneek peek apa yang menarik di Cats Whiskers Dataran Sunway,Kota Damansara



Habis je tuh..apa lagi...mari kita window shopping...saya dan eza pergi usha-usha baju kat F Block..kat Dataran Sunway.Dataran Sunway memang shopping heaven untuk orang yang ada duit dan bukan untuk orang yang belum bergaji atau pon tidak bekerja..haha



Bila dah habis window shopping..time to eat!! Kitorang ada favourite spot to eat..selalunya lepak kat Foodcourt atau nama glamournya Medan Selera Tanjung Village.Kalau bawak burung Budgie ni..tak boleh sangat makan tempat tertutup..kena makan kat tempat yang open..nanti orang kedai marah pulak kan.Kat sini saya suka makan Bawal Power..Set Nasi + Bawal goreng panas + Ulam + Kuah Kari + Sambal Kicap..layann


Angah 

Mr Zalli dan Baby


Lovely Couple
Nanti saya update lagi perlepakan kitorang yang akan datang...wassalam

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...