Mar 16, 2011

Camwhoring All The Way to Kuantan

Entry kali ni saya nak cerita secara bergambar (macam buku tadika lak..hehe)..sebab saya malas nak menulis banyak-banyak..hehe

On The Way Pegi Majlis Pertunangan




Masa ni dah nak sampai rumah Tiqah...Budak 2 orang tuh tak de kena-mengena dengan aksi camwhoring ni..saya yang paksa diorang ambil gambar sekali..hehe


Hari tuh saya pakai baju kurung moden yang saya tempah kat Little Chamber Boutique Kota Damansara..kain sari hadiah daripada mak mertua saya.Baju ni saya buat lama dah..tapi tak sempat pakai sebab hari yang sepatutnya saya pakai baju ni..saya accident pulak..huhu

On The Way Balik Jerantut / Puchong

Sebelum balik ke Puchong, kitorang singgah ke rumah Pak Long saya di Jerantut (malam sebelum majlis,kitorang bermalam di Jerantut )..untuk operasi mengagihkan barang hantaran..hehe.Kitorang bertolak dalam pukul 4 petang..


Punya laa jauh sampai saya dah membelek-belek Rolling Stone Favourite saya...huhu



Sampai jugak kat plaza tol Temerloh....tapi dari plaza tol Temerloh tuh ke pekan Jerantut ambil masa 1 jam jugak tau...


Akhirnya sampai jugak di Jerantut dalam pukul 6.30 petang....


From Puchong With Love,





1 comments:

twinscraftlife said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...